PvXwiki
Advertisement

Archive 1


archived

did i fail or did i not-fail? CloseCloseImpactSW.jpgImpactToo Muh Bruh 05:39, 5 October 2008 (EDT)

Many types of fail; use the Move tab to archive talkpages. --Srs Bean Mafia. Srs Beans R Srs 05:45, 5 October 2008 (EDT)
grhmhmm ok will u do that for me noaw so i can do it next time? xD CloseCloseImpactSW.jpgImpactToo Muh Bruh 05:48, 5 October 2008 (EDT)

Tell guild

I'm not going to be on for a while, probably a further week please. Notify the people they'll still be without a GvG co-ordinator. Hopefully my crisis will blow over quick. - GvG Co-Ordinator

aw thats bad to hear, but glad to know you're not bored of us yet:p, i'll tell em , goodluck with whatever you haveCloseCloseImpactSW.jpgImpactToo Muh Bruh 11:52, 8 October 2008 (EDT)

Sig

It breaks line breaks, FYI. I'd change it to jive with policy. --GoD Hammer and Sickle.jpg Guild of Deals 12:30, 11 October 2008 (EDT)

wow, stop policy whoring imo. You are NOT an admin :> Brandnew. 12:33, 11 October 2008 (EDT)
...It's just a simple sig change. Lighten up. --GoD Hammer and Sickle.jpg Guild of Deals 12:36, 11 October 2008 (EDT)
bleh how2do it? CloseCloseImpactSW.jpgImpactToo Muh Bruh 13:15, 11 October 2008 (EDT)

[You]

I request an invite. --FrostyMini england.jpg 07:49, 19 October 2008 (EDT)

lol. Godbox GodlyCompanion-cube.jpg 07:49, 19 October 2008 (EDT)
Aren't you supposed to be in Cedave's guild? Brandnew. 07:55, 19 October 2008 (EDT)
^ Both probably suck anyway. Godbox GodlyCompanion-cube.jpg 08:00, 19 October 2008 (EDT)
Cedave's guild is amer and full of absense. --FrostyMini england.jpg 08:04, 19 October 2008 (EDT)
Obaby, I'll invite u whenever u wntCloseCloseImpactSW.jpgImpactToo Muh Bruh 08:18, 19 October 2008 (EDT)
Wut is a L O L W U T?PikaFanLightningbolt sig.jpg 10:30, 3 November 2008 (EST)
A pokemon :>CloseCloseImpactSW.jpgImpactToo Muh Bruh 13:51, 3 November 2008 (EST)

iite bruv

anonymous goes pre here. Make a presearing char, I farm charr to shit. I fucking OWNNNNN 82.34.128.19 21:36, 1 December 2008 (EST)

I went to join a pve guild, tired of raging every gvg guild I see. Doing regular vanquishes and dungeons now. <3PikaFanLightningbolt sig.jpg 21:38, 1 December 2008 (EST)
lolnapalm and lollalaCloseCloseImpactSW.jpgImpactPet Whale 18:44, 12 December 2008 (EST)

ongcat here. how does i fix mah signaturz? ƃuoן sı Escape.jpg ʇɐɔƃuoן 12:20, 29 January 2009 (EST)

No idea, i fail at pvx code n such ... copypasta is my best friendCloseCloseImpactSW.jpgImpactPet Whale 12:49, 29 January 2009 (EST)

46 hours

over the last 44 months, wat? Please tell me you broke the counter.----ﮎHædõ๘یíɳShadowsin sig.PNG 14:46, 11 February 2009 (EST)

Broken childhood is broken I guess.PikaFan19x19px 14:48, 11 February 2009 (EST)
perma pre of my bro:p im keeping it for 4th age mini in pre.. which is gna ownn.. also pika my childhood needs to be infused.CloseCloseImpactSW.jpgImpactPet Whale 14:54, 11 February 2009 (EST)
Lol.PikaFan19x19px 15:26, 11 February 2009 (EST)

tbh the 'every nerd has a game msn' part is the best:> /selfrapeCloseCloseImpactSW.jpgImpactPet Whale 15:04, 11 February 2009 (EST)

Crazy Cookiebaker! --Srs Bean Mafia. Srs Beans R Srs 15:08, 11 February 2009 (EST)
lmfao indeed:p dutch people fail... says the belgian boyCloseCloseImpactSW.jpgImpactPet Whale 15:26, 11 February 2009 (EST)
;o InfestedHydralisk 15:38, 11 February 2009 (EST)
dCloseCloseImpactSW.jpgImpactPet Whale 15:41, 11 February 2009 (EST)
that was weird signing InfestedHydralisk 16:08, 11 February 2009 (EST)
:>CloseCloseImpactSW.jpgImpactPet Whale 04:57, 12 February 2009 (EST)

wikia

what the fuckin hell :< Close Impact 16:43, 20 February 2009 (UTC)

what's wrong man? Adorably shocked mcmonkey sig.png(17:42, 20 February 2009 - )
its fugly :(Close Impact 17:53, 20 February 2009 (UTC)
change to monobook skin and uncheck admin skin override. ---Chaos- 18:04, 20 February 2009 (UTC)

dead talk page

is dead.Close Impact 11:04, 22 May 2009 (UTC)

that screenie on your user page made my shit my pants in incomprehension of the sheer retardation of some of the folks in gw Funkopotomis 07:15, 9 June 2009 (UTC)

just go into random arenas and start laughing, its so fucking awesome:>Close Impact 18:01, 14 June 2009 (UTC)


Whale Impact


new sig

proudly stolen from Hydra, his sig is unused so i thought 'Oh hell, why not use it!?'Whale Impact 07:46, 29 June 2009 (UTC)

Dear Close

No. Blah10

Advertisement